Välkommen till min nya blogg!

Som rubriken säger så är ni välkomna till min nya blogg. Har länge funderat på att starta upp en blogg som handlar enbart om mitt arbete och intresse,mode. Jag har sen jag var lite drömt om att jobba som designer och på nåt sätt vara delaktig i att påverka modet bland oss. I denna bloggen tänkte jag lägga upp bilder på skisser jag gjort,plagg jag gjort,berätta lite vad jag gjort tidigare och vad jag håller på med för tillfället. Ska för det mesta försöka hålla det enbart till min egen design och mitt arbete men det blir nog en hel del inlägg där jag bloggar om mode och design som jag gillar eller blir inspirerad av. Förvänta er inte en vanlig modeblogg,allt jag skriver här ska vara en direkt beskrivning av mig och min smak.

/dragi


Kommentarer
Postat av: sara

Måste säga att jag gillar din konst!

2011-04-25 @ 21:05:18
URL: http://crystalcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0